CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

mandag 9. november 2009

Ønskeliste

KOMMER!

Jeg har kjøpt alle julegavene mine i London, og det er SÅ deilig å slippe å tenke på det noe mer. Alle er fin fine gaver forresten - i mine øyne riktignok. Men for dere som faktisk har kjøpesentere/butikker innen oppnåelig rekkevidde, så er dere vel muligens ikke kommet så langt enda?
Uansett, ønskelisten min kommer! Jeg vet enda ikke helt hva det er jeg ønsker meg, men jeg kommer til å skrive en her ganske snart, for så å oppdatere den senere.

Oppdateringer: Jeg har vært i London på skoletur, jeg har snart hatt kjæreste i en måned, jeg har tydeligvis hatt kyssesyken (good to know), jeg danser og har tusenvis av blåmerker som beviser det. Jeg koser meg. Har mange oppturer og svært få nedturer. Folkehøgskole er kos!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Så koselig:)

Animalphan sa...

Er det rogalendingen som er kjæresten din? ^^ Søtt!

Jeg har som sagt allerede kjøpt gave til deg, og jeg tror du kommer til å like den også!

Reunion i jula, eller hva? ;*