CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 6. januar 2010

Da var jeg tilbake

Da var det duket for 2.halvår på Sunnhordland fhs. Vi startet opp mandag 3.januar, og selv om jeg synes det var trist å dra fra venner og familien hjemme, må jeg også innrømme av det var deilig å komme tilbake. Mest deilig var det vell å få møtt kjæresten igjen, som jeg har savnet kjempemasse i hele jula.

Vi på danselinja snart skal holde kulturkveld på skolen, og derfor ble ikke våre bønner om å vise litt barmhjertighet hørt; her skulle vi ikke ligge på latsiden. Nå har det altså gått 3 dager siden skolen begynte, og jeg må innrømme at jeg er stiv som en pinne og har gangsperre til tusen. Ikke rart egentlig, siden jeg ikke har rørt meg fra sofaen hele juleferien. Her går vi hard inn for å få trimmet vekk julematen.

Dansesalen


I dag er det onsdag, og derfor seminar-dag. Derfor har jeg tilbringet mesteparten av dagen min i Black Box. Her har vi drevet med teaterimprovisasjon og -samspill, noe som viste seg å bare være en haug av morsomme leker og aktiviteter. Har virkelig ikke hatt det så moro på lenge; de på teaterlinja er virkelig heldige!

Og bare i tilfelle du lurer:

Her bor jeg!

1 kommentarer:

May Lene sa...

Endelig et nytt blogginnlegg fra deg! :D

Det er bra du har det gøy på folkehøgskolen! :)