CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 13. januar 2010

Nå er det i gang igjen

Nå er det et nytt år og søknadsfristene til videre utdanning nærmer seg på rekke og rad. Denne gangen kan jeg ikke ta den enkleste veien ut av det, så denne gangen MÅ jeg faktisk velge. Folkehøgskole-kortet fungerer ikke en andre gang.. Takk og lov for at jeg er omringet av mennesker som går rundt med akkurat den samme følelsen som meg, hvis ikke tror jeg jeg hadde fått fullstendig panikk. Jeg er ikke kommet et skritt nærmere til å finne ut hva jeg vil utdanne meg til enn det jeg var for ett år siden, to år siden.

Noen som har tips til potensielle studier som jeg burde sjekke ut?
Alt tas imot med takk.

5 kommentarer:

Animalphan sa...

Jeg ER faktisk alene om det styret, aner ikke når noen av fristene er.. Hvor kan jeg sjekke det??

Marianne sa...

Jeg aner ikke selv! Heldigvis så skal noen ha foredrag for oss om nettopp det på fredag, så finner det ut da..

Animalphan sa...

OK, bring me notes!

Lisa sa...

Bli med meg til England;)

Kjersti sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.