CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 7. januar 2010

Torsdager

I dag kom jeg meg såvidt opp til frokost, noe som er kjeempebra med tanke på at jeg ikke har vært her en uke enda...
Dagen bestod av moderne fordypning og ballettlignende time med rektoren vår Mona (jepp, rektoren vår er danselærer) fram til middag. Etter middag var det strake veien til halvårets første gitartime, før jeg deretter hadde valgfaget hip hop. Selv om jeg kjenner at jeg er dødssliten i hele kroppen, må jeg innrømme at dette har vært en av de bedre dagene her på skolen TIL TROSS for at André lå i sengen hele dagen pga. sykdom.

Jeg så også den kuleste skrekkfilmen i dag. Paranormal activity heter den, og det er den første skrekkfilmen som har fått meg til å vri meg i stolen av forventning; en kjempefilm med andre ord! Sluttscenen er drittøff, for ikke å snakke om lydeffektene som er sinnsykt freaky. Se den!

Der hadde du en helt vanlig torsdag her på fhs. Oppdaterer igjen senere. Snakkes!

0 kommentarer: