CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

søndag 10. januar 2010

Søndag

Helt siden barneskolen har jeg vært klar over at jeg trives best i mitt eget selskap. Det er på den tiden jeg samler tankene mine, slapper av og kan sysle med akkurat det jeg vil. Denne søndagen har ikke vært et unntak fra dette, og nettopp derfor har denne dagen bestått av kvalitetstid med meg selv, sengen og pc'en min.

Men denne dagen har riktignok ikke vært særlig optimal, siden jeg er blitt syk og slapp. Kroppen føles utmattet, og jeg må innrømme at jeg også kjenner meg psykisk sliten pga. at jeg og typen ikke har snakket sammen siden vi "diskuterte" i går. Jeg begynner virkelig å tro at parforhold ikke er min greie... Det var ikke så sent som i juleferien at hun jeg betraker som min nærmeste venninne hadde en samtale om dette emne. Det resulterte i at hun fortalte at hun så på meg mer som en enstøing enn en som trives 100 % i et parforhold. Hun satte det nok litt på spissen, men de fleste som kjenner meg vet at det er en viss sannhet i dette.

I morgen er det dans igjen. Den ene læreren vår har blitt permittert pga. ryggen, så vi kommer til å få vikar. Jeg skal forsøke å komme meg opp til timen, siden jeg er ganske nysgjerrig på hvem denne nye vikaren er, men kan dessverre ikke garantere noe.

Jeg er sliten, så jeg går og legger meg.
Snakkes!

0 kommentarer: